ساتین بلاگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

ساتین بلاگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دانلود اهنگ دست بر نمیدارم ازت مگه من چندتا دیگه دارم ازت با بهترین کیفیت همراه با متن

دانلود اهنگ دست بر نمیدارم ازت مگه من چندتا دیگه دارم ازت با بهترین کیفیت همراه با متن

دانلود اهنگ دست بر نمیدارم ازت مگه من چندتا دیگه دارم ازت

دانلود اهنگ دست بر نمیدارم ازت مگه من چندتا دیگه دارم ازت

لعنتی چشات داره دیونه میکنه منو بی محلیات منو ازت دور نمیکنه وای خنده هات شب و روز تو گوشم میپیچه مردم برات دست برنمیدارم ازت مگه من چند تا دیگه ... دست برنمیدارم ازت مگه من چن تا دیگه دارم ازت. بیخیال همه ی آدما تو فقط. تو فقط بمونی پیشم منم همون آدمی که خواستی میشم. بذاری بری من دیوونه ی کی ... بی محلیات منو ازت دور نمیکنه وای خنده هات شب و روز توو گوشم میپیچه مردم برات دست برنمیدارم ازت مگه من چن تا دیگه دارم ازت بیخیال همه ی آدما تو فقط  دست برنمیدارم ازت مگه من چندتادیگ دارم ازت بیخیال همه ی آدماتوفقط، توفقط توفقط بمونی پیشم، منم همون آدمی که خواستی میشم، بزاری بری من دیونه ی ...

Web results

دانلود آهنگ آوات بند با نام دیوونه - بالموزیک


https://www.balmusic.ir/آهنگ-آوات-بند-دیوونه-s2727
Translate this page
Dec 22, 2018 - لعنتی چشات داره دیونه میکنه منو بی محلیات منو ازت دور نمیکنه وای خنده هات شب و روز تو گوشم میپیچه مردم برات دست برنمیدارم ازت مگه من چند تا دیگه ...
Dec 22, 2018 - دست برنمیدارم ازت مگه من چن تا دیگه دارم ازت. بیخیال همه ی آدما تو فقط. تو فقط بمونی پیشم منم همون آدمی که خواستی میشم. بذاری بری من دیوونه ی کی ...
Dec 23, 2018 - بی محلیات منو ازت دور نمیکنه وای خنده هات شب و روز توو گوشم میپیچه مردم برات دست برنمیدارم ازت مگه من چن تا دیگه دارم ازت بیخیال همه ی آدما تو فقط
Missing: نمیدارمچندتا
Dec 22, 2018 - دست برنمیدارم ازت مگه من چندتادیگ دارم ازت بیخیال همه ی آدماتوفقط، توفقط توفقط بمونی پیشم، منم همون آدمی که خواستی میشم، بزاری بری من دیونه ی ...
Missing: نمیدارمچندتادیگه
Rating: 4.6 - ‎Review by پاپ موزیک
Nov 26, 2014 - دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی بنام چشم ازت بر نمیدارم با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - ترانه : مهرزاد ... مجتبی شاه علی قلبم دست تو افتاد .... این اپ رو نصب کن، دیگه جریمه نشو ... بیا که بازم من با تو جون بگیرم .... ادمین فقط ی خواهش ازت دارم کلیپ کنسرتای مرتضی پاشایی رو بذار داغ نرفتن ب کنسرتش ب دلم مونده ...
دانلود آهنگ بیا بیا از ایمان ابراهیمی
دانلود آهنگ ایران از ایمان ابراهیمی
اهنگ چشمای کورو این قلب صبورو
دانلود آهنگ جدید ایمان ابراهیمی به نام آرامش
دانلود اهنگ رنگ چشمای سیاهت شده رنگ سرنوشتم

People also search for

Dec 1, 2018 - دوست دارم ببینن من و با تو همه عشقمو بخونن از تو نگام ... دیگه دل توی دل ندارم تویی تنها راه چارم ... دست از سرت بر نمیدارم عشقم سهیل شعبانی.
سهیل شعبانی دست از سرت برنمیدارم عشقم
اهنگ های سهیل شعبانی
دانلود اهنگ سهیل شعبانی وابستگی
سهیل شعبانی دلتنگی
به تو درگیره دلم بی تو میمیره دلم
دانلود اهنگ جدید دوست دارم عشقم

People also search for

... حس قلبم بی تو سرکوب بشه مگه میشه حال من بدون تو خوب بشه تو چی می فهمی از عاشقی که ... هرچی خواستم نشد با تو کنار بیام دیگه دل تو زده این فداکاریام ! ... شعر و دلتنگی و چند تا یادگاری ساعت و دلشوره و چشم انتظاری از تو دارم این نگاه بی قرار ..... ازت دست بر نمیدارم آخه خیلی دوست دارم من از تو این روزای سرد یه دنیا عشق طلب کارم ...
Dec 7, 2016 - از تو و این احساس خوب نه دیگه دست نمیکشم ممکن نبود جز ...... ازم سیر شه و دیگه من رو نخواد. نمیخوام که دور ..... مگه غیر از عشق تو چی دارم تو دنیام ...... دوباره قایق سواری چندتا عکس یادگاری بازم حس ...... دست از سر من بر نمیداره دور از تو ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.